ການເພີ່ມພະແນກ
ຂັ້ນຕອນການເພີ່ມພະແນກໝາຍເຖິງ: ການຈັດຫົວຂໍ້ໃຫຍ່ເພື່ອແຍກພະນັກງານອອກເປັນແຕ່ລະພະແນກ
1. ກົດເມນູເງິນເດືອນ => ກົດໃສ່ ພະແນກ
2. ກົດ + ເພີ່ມພະແນກໃໝ່
3. ໃສ່ຂໍ້ມູນຕາມແບບຟອມທີ່ສະແດງ
1. ລະຫັດໝາຍເຖີງ: ລະຫັດຂອງອົງກອນ ຫຼື ບໍລິສັດໂຕເອງ ( 01,02,03,...) ຕາມຄວາມຕ້ອງການ
2. ຊື່ໝາຍເຖິງ: ຊື່ທີ່ເຮົາຈະຕັ້ງ ຫຼື ສ້າງຂື້ນ ( ການຕະຫຼາດ, IT, ບັນຊີ,... )
3. ເປີດໃຊ້ງານໝາຍເຖິງ: ພະແນກທີ່ເຮົາເພີ່ມ ຈະເປີດ ຫຼື ປິດໃຊ້ງານ ສາມາດເລືອກໄດ້
4.ຂໍ້ມູນພະແນກທີ່ເຮົາໄດ້ເພີ່ມຈະມາສະແດງໃຫ້ຕາມນີ້