ການເພີ່ມພະແນກ

ການເພີ່ມພະແນກ

ຂັ້ນຕອນການເພີ່ມພະແນກໝາຍເຖິງ: ການຈັດຫົວຂໍ້ໃຫຍ່ເພື່ອແຍກພະນັກງານອອກເປັນແຕ່ລະພະແນກ

1. ກົດເມນູເງິນເດືອນ => ກົດໃສ່ ພະແນກ


 2. ກົດ + ເພີ່ມພະແນກໃໝ່


3. ໃສ່ຂໍ້ມູນຕາມແບບຟອມທີ່ສະແດງ

     1. ລະຫັດໝາຍເຖີງ: ລະຫັດຂອງອົງກອນ ຫຼື ບໍລິສັດໂຕເອງ ( 01,02,03,...) ຕາມຄວາມຕ້ອງການ

     2. ຊື່ໝາຍເຖິງ: ຊື່ທີ່ເຮົາຈະຕັ້ງ ຫຼື ສ້າງຂື້ນ ( ການຕະຫຼາດ, IT, ບັນຊີ,... ) 

     3. ເປີດໃຊ້ງານໝາຍເຖິງ: ພະແນກທີ່ເຮົາເພີ່ມ ຈະເປີດ ຫຼື ປິດໃຊ້ງານ ສາມາດເລືອກໄດ້



4.ຂໍ້ມູນພະແນກທີ່ເຮົາໄດ້ເພີ່ມຈະມາສະແດງໃຫ້ຕາມນີ້



ຄຳຕອບນີ້ຊ່ວຍແກ້ບັນຫາເຈົ້າບໍ?